۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

جوانان غيور تهران، به تظاهرات ضدحكومتى18تير، فرامىخوانند


فراخوان دانشجويان دانشکده فنى دانشگاه تهران، به برگزارى تجمع در روز ۱۸ تير
در آستانه ۱۸ تير يازدهمين سالگرد جنبش دانشجويى و همچنين يک ساله شدن جنبش ملى، بار ديگر با تمامى آزادىخواهان دربند خصوصا دانشجويان بازداشتى پيمان مىبنديم و با عشقى بزرگ به آزادى براى حفاظت از آرمان شهدايمان و حريم مقدس دانشگاه گردهم مىآييم و بر ايستادگى و مقاومت خود سوگند مىخوريم که تا آخرين لحظه و تا رسيدن به آزادى دست از مقاومت برنداريم، ايمان و مقاومتى هر چند سخت و سنگين اما زيبا و قابل ستايش.
در اين يکساله ديديم که چطور نظام حاکم از هيچ تلاشى براى بسيج همه جانبه دستگاه نظامى و انتظامى سرکوبش عليه دانشجويان فروگذار نکرد، از صدور احکام سنگين و احضار در دستههاى صدتايى براى تهديد و تعهد گرفتن مبنى بر عدم فعاليت سياسى و عدم شرکت در هرگونه تجمع اعتراضى گرفته تا محاصره دانشگاهها و بوجود آوردن فضاى امنيتى در صحن مقدس دانشگاه، تا بلکه به خيال خود بتوانند ما را خاموش کنند و به تسليم و سکوت بکشانند اما هيهات که در برابر ظلم سر خم کنيم.
جنبش دانشجويى با تکيه بر جنبش ملى که اکنون يکساله شده است نيرومندتر و شادابتر و قدرتمندتر از آن است که به هر خس و خاشاکى تن در دهد. مقاومت و ايستادگى ما در اين يکساله نشان داد هر روز که مىگذرد جنبش سر زنده و سبز و جوان باز سر برمىدارد و استمرار مىيابد و تا نفى کامل نظام ولايتفقيه کاوه وار در برابر آن مىايستد.
اکنون در آستانه قيام ۱۸ تير با گرامىداشت ياد يارانمان بر آنيم تا بار ديگر عزم جزم خود را براى به زير کشاندن نظام ديکتاتورى نشان دهيم و به دشمن تا دندان مسلح بگوييم که ”وقتى دشمن و خصم مىترسد وقتى است که پايان کار اوست“ ، اين قانون همه ديکتاتور هاست و از آن گريزى ندارند.
ما دانشجويان دانشگاه تهران از عموم دانشجويان درخواست داريم که سالگرد ۱۸ تير را هرچه با شکوهتر برگزار کنند تا با شرکت خود نشان دهيم که تا پيروزى نهايى و آزادى وطن اسيرمان از پاى نخواهيم نشست.
مکان برگزارى تجمع: مقابل درب اصلى دانشگاه تهران
زمان برگزارى تجمع: پنجشنبه ۱۷ تير ساعت ۵ عصر
دانشجويان دانشکده فنى دانشگاه تهران
تير ۱۳۸۹

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر