۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

خبر خرداد22 تهران

تهران - امروز ساعت 1830 در خيابان انقلاب (ميدان انقلاب) جمعيت زياد شده است . مردم در اتوبوسها ,بسيجي ها را هو ميكنند و الله اكبر ميگويند ماشينها بوق ميزنند خيابان دانشگاه را از دو طرف بستند مردم در رفت و آمد هستند ماموران زياد هستند و با باتوم و سلاح ايستادهاند
+++++++++++++++
تهران : درساعت 1900نيروهاي انتظامي در بانكها در مسير خيابان آزادي مستقر هستند وا زطريق دوربين هاي مدار بسته بانكها ترددات را كنترل ميكنند ازجمله بانك ملت نبش خيابان غريب منتهي به خيابان آزادي كه از طريق دوربين هاي مداربسته بانك كه به بيرون مسلط است ترددات را زير نظر دارند
ومردم نيـز بصورت پراكنده در خيابان حضور دارند .
+++++++++++++++
تهران :آتش زدن اتوبوس در پونك
درساعت 1915 در منطقه پونك در بالاي پل نيايش مردم يك اتوبوس را آتش زدند و الان ماشين هاي آتش نشاني به محل رسيد و در حال خاموش كردن آتش هستند .
+++++++++++++++
تهران - درساعت 1815 در خيابان انقلاب چهارراه وصال و فلسطين صداي درگيري و تيراندازي شنيده مي شود
+++++++++++++++
تهران – ميدان آزادي بنا به گفته شاهدان درميدان آزادي در ساعت 1200 صداي تيراندازي شنيده مي شد و نيروي انتظامي با مردم درگير بودند. در اين تظاهرات يكي از دختران تظاهر كننده با انتظامي درگير شد و كتك خورد ولي اين دختر دلير بلافاصله تهاجم كرده وبا ماموريني كه اورا كتك مي زدند درگير شده و آنها را كتك ميزد .
+++++++++++++++
تهران - تقاطع انقلاب و مصدق و پارك دانشجو در ساعت 1745 خيابانهاي منتهي به سمت دانشگاه را بسته بودند ولي دانشجويان همه در اطرا ف پارك دانشجو تجمع اعتراضي بر پا كرده بودند و تلاش مي كردند كه راه رو باز كنند بدليل جو سركوب شديدتعداد مردم كمتر شده بود تا هر نفري مي ايستاد شروع به كتك زدن آنها ميكردند.
+++++++++++++++
تهران - چهار راه مصدق
در ساعت 1800 در چهارراه مصدق درگيري شديدي بين تظاهر كنندگان و نيروهاي انتظامي وجود داشت نيروهاي انتظامي اجازه نميدادند كه هيچ فيلمي گرفته شود خيابونها بشدت شلوغ بود در چهار راه مصدق نيروهاي انتظامي هر به هر نفري حمله مي كردند و آ نها را مي زدند.
+++++++++++++++
تهران - دانشگاه تهران در ساعت 1745در دانشگاه تهران خيلي فضا امنيتي بود و حراست به دانشجوياني كه شعار ميدادند حمله مي كرد و دو دانشجوي پسر را از بين جمعيت گرفتند و به طرف دانشكده حقوق بردند. درگيري خيلي شديد بود. دانشجويان كلا محاصره بودند و بيرون دانشگاه يك مدرسه را خالي كرده بودند و مردم را بي دليل ميگرفتند و داخل مدرسه پرت ميكردند. حدود ساعت 1900 دانشجويان پراكنده شدند و تعداد دانشجويان كم شده بود و در بين محاصره حراست امكان ايستادن تكي وجود نداشت.
+++++++++++++++
تهران :
درساعت 2000 در خيابان وليعصر تا ميدان آزادي جمعيت زيادي در خيابان بودند و نيروهاي انتظامي نيز تعداد زيادي را دستگير ميكردند دو نفر از تظاهركنندگان دستگير شدند نيروهاي انتظامي موتورسوار سعي بر متفرق كردن مردم را داشتند اما موفق نمي شدند
مردم ميگويند كه گذاشته ايم تاريك شود تا نشانشان دهيم . نيروهاي انتظامي نيز توان متفرق كردن را ندارند .
+++++++++++++++
تهران : دانشگاه شريف
خبر تظاهرات موفقيت آميز در دانشگاه شريف
دانشجويان آزاده دانشگاه شريف امروز ساعت 1500 تجمع خود را در داخل دانشگاه شروع كردند و تجمع آنها تا ساعت 1800 ادامه داشت . سركردگان رژيم در دانشگاه , نيروي حراست و بسيج دانشجويي را عليه اين دانشجويان آزاده بسيج كرده بودند اما نتوانستند تظاهرات آنها را متوقف كنند . يكي از دانشجويان فالانژ كه مشغول فيلمبرداري از تظاهرات دانشجويان بود در ساعت 1700 توسط دانشجويان كارش متوقف و گوشمالي داده شد .
همچنين يكي از دانشجويان آزاده توسط نيروهاي سركوبگردر اين دانشگاه در جريان همين تظاهرات دستگير شد .
+++++++++++++++
تهران - ميدان آزاي مطابق اخبار دريافتي در ساعت 1900 در ميدان آزادي درگيري ادامه دارد و مردم به همديگر ميگويند كه به همه بگوييد امشب تظاهرات ادامه دارد.
+++++++++++++++
تهران - خيابان انقلاب
درساعت 1200 درخيابان انقلاب به سمت تظاهر كنندگان گلوله هاي رنگي شليك ميكردند كه به دست تظاهركنندگان اصابت ميكرد همچنين به سمت نفرات گاز اشگ آور شليك ميكردند و 4 نفراز تظاهر كنندگان نيز دستگير شدند .

+++++++++++++++
تهران : چهارراه مصدق
درساعت 1800 چهارراه مصدق را بسته بودند و نمي گذاشتند مردم به سمت دانشگاه بروند و اگر اصرار ميكردند و حتي اگر خانه شان آنطرف بود به سختي اجازه ميدادند . . نرسيده به ميدان فردوسي نيز جمعيت زياد تجمع كرده بودند و نيروي انتظامي نيز زياد بود .
در زير پل حافظ و ميدان فردوسي نيروي انتظامي جهت متفرق كردن مردم از گاز اشك آور استفاده كرد . جمعيت زيادي در حد فاصل ميدان فردوسي تا دانشگاه شريف بصورت پراكنده در خيابانها بودند .
+++++++++++++++
تهران گشت زني و سرکشي ماموران پليس امنيت در کافي نت ها
درساعت 2000 ماموران پليس امنيت تهران در همه کافي نت ها سرکشي مي کنند و سيستم ها را کنترل مي کنند.اين مامورها از افرادي که در کافي نت هستند درباره علت حضورشان مي پرسند.
هم اکنون سرعت اينترنت بسيار پايين است و مامورها براي جلوگيري از ارسال اخبار به کافي نت ها تذکر داده و مدام سرکشي مي کنند.
تهران
از ساعت 1100 امروز هزاران نيروي پليس و بسيج و سپاه در سطح شهر تهران از خيابان آزادي تا امام حسين، ولي عصر، هفت تير، ونک و... مستقر بودند. با حضور آرام مردم در خيابان ها از حدود ساعت 4 بعد از ظهر، در خيابان نقلاب و در تقاطع خيابان ابوريحان، نيروي يگان ويژه مردم را که در پياده رو حرکت مي کردند به سمت پايين خيابان هدايت کردند. مردم به اجبار وارد خيابان بوريحان شده و از خيابان لبافي نژاد به سمت خيابان کارگر حرکت کرده و لحظه به لحظه به تعدادشان افزوده مي شد که ناگهان وقتي به خيابان 12 ارديبهشت رسيدند شروع به سر دادن شعار کردند، در همين حال بيش از بيست موتورسوار بسيجي که با کلاه مشکي صورتشان را پوشانده بودند به سمت مردم حمله ور شدند. آنها با باتوم و ميله با خشونت هرچه تمامتر مردم را مي زدند که مردم ناچار به سمت خيابان ابوريحان رفتند
+++++++++++++++
تهران ـ وضعيت خيابان نواب - خوش
در ساعت 1800خيابان نواب – خوش را بطور كامل بسته بودند و مامورين نمي گذاشتند عبور و مرور انجام گيرد . هيچ عابر پياده اي را نمي گذاشتند از آنجا عبور كند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر