۱۳۸۹ خرداد ۲۴, دوشنبه

سهمیه امروزرا دریافت کردم جاش درد می کنه ولی شیرینه

سلام دوستان من برگشتم.. سهمیه امروزرا دریافت کردم جاش درد می کنه ولی شیرینه.. اومدم چون دوستم مصدوم شد و لعنت به این وحشیا که افسار ندارند..از دروازه دولت تا انقلاب رفتیم..عرضم به خدمتتون ماشاالله به مردممون چه عظمتی بود.. ولی تا دلتون بخواد بی پدرا بی دلیل حمله میکردن. راهپیمایی سکوت بود ولی تو اون همه خفقان لبخند مردم به هم دلگرمی می داد.. حرفی زده نمی شد ولی فریادهاشون از قلبشون شنیده میشد.. جمعیت هر لحظه زیاد میشدن و هر چه بیشتر رم میکردن .. راستی ساندیس و کیکم می دادن دوستان میدان فلسطین دو طرف مسدود و بود و اشک آور می زدن درگیری شده بود. ما از فرعیا سعی کردیم بریم طرف انقلاب ..چند تا موتوری بی پدر اومدن بیدلیل باتومشون اوردن سمت ما یک دختر بیچاره از ترس از حال رفت یک کم آب بهش دادیم و راه افتادیم.. جلوی دانشگاه تهران پر بود از گاردیا.. یک خانم مسنی با دوستش اومده بود باریکلا به غیرت این زن.. به نیروهاشون تیکه انداخت و گفت آهای آقا خیابون کثیف کردی.. طرف با عصبانیت گفت چی؟ دوباره حرفشو تکرار کرد ... گاردیه با عصبانیت گفت برو جواب داد چیه از من می ترسی؟ گاردی به مسخره گفت از تو؟!!! گفت آره از کلامم که می ترسی اگه نمی ترسی برو کنار بذار شعار بدم .. گفتم مادر جان بیا بریم می زننت اینا هیچی حالیشون نیست گفت من 3 بار از اینا کتک خوردم ازشون نمی ترسم بهشون گفتم اگه راست می گی اون سپر و باتومتو بده من ببینم تو میری یا من میرم.. به خدا خجالت کشیدم از این زن با اون همه شجاعت.. یکم جلوترم یکیشون منو حل داد و ریختن سرم مردم منو کشیدن بیرون دوستمم به شدت زدن ..همشون ماسک زده بودند شناسایی نشن از هر سوراخی فیلم می گرفتن از مردم ... شما با اون قیافتون هر جا برید تابلویید نیاز به شناسایی ندارینآخه ترسوها چه خبره؟ از چی میترسیدی؟ از سکوت من؟ از راه رفتن من در خیابانهای کشورم؟ از لبخند من؟!!!! عدالت نبود که تو اسلحه داشتی و من یک بطری آب گرم.. تو باتوم داشتی و من تنی بی زره.. تو جلیقه ضد گلوله و حفاظ داشتی و من فقط لباس نازکی بر تن.. من 1 نفر بودم و تو صدها تن.. از چه میترسیدی؟!! دیدی که آمدم.. دیدی که می آیم به عشق وطنم.. جای عزیزایی که نبودن خالی .. خواستم به اونی که منو به زمین زد بگم دستت درد نکنه درد آزادی لذتی داره که توی برده و اجیر شده هیچ وقت نمی چشی
متاسفانه خیلیا دستگیر شدن امیدوارم در پناه خدا باشن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر