۱۳۸۹ خرداد ۱۴, جمعه

مادر سهراب اعرابى


خانم آمنه خاتون (پروين) فهيمى، مادر سهراب اعرابى از کشته شدگان پس از انتخابات سال گذشته با اشاره ضمنى به تهديدمقامات امنيتى براى عدم برگزارى مراسم سالگرد براى پسرش گفت: «غم از دست دادن سهراب و سهرابها غمى جانکاه و فراموش نشدنى است از همه ى جوانانى که شجاعانه ايستادهاند تا نام سهرابها در غبار زمان از بين نرود صميمانه تشکر مىکنم و در حالى که ماموران امنيتى به در خانه ى من مراجعه کردند و گفتهاند مبادا اغفال شوم و در سالروز شهادت فرزند نازنينم از منزل بيرون بيايم و سخنرانى کنم به آنها مىگويم من از خون پسرم تنها به شرط آزادى بىقيد و شرط زندانيان سياسى مىگذرم» وى افزود که «سهراب را به جرم صلح طلبى عشق و آزادى از دست دادم بگذاريد فرزندان ديگر اين سرزمين زنده بمانند و زندگى کنند». خانم فهيمى در ادامه شعرى را به همين مناسبت اضافه کرد:
«ارغوانم ارغوانم! لاله ام
در غمت خون مىچکد از ناله ام
هر کجا مشتى گره شد مشت من
زخمى هر تازيانه پشت من
هر کجا فرياد آزادى منم
من درين فريادها دم مى زنم»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر