۱۳۸۹ خرداد ۲۲, شنبه

خبر 22 خرداد- شهرستان

مشهد - در ساعت 1800 تجمع در مشهد شكل گرفته است و صداي مرگ بر ديكتاتور مي آيد.

مشهد –در ساعت 1900 در پارك ملت مشهد يك تجمع 2تا3 هزار نفره از دانشجويان شكل گرفته اما شعار داده نميشود .در نقاط ديگر شهر مشهد هم از جمله در احمد آباد ميدان راهنمايي و خيابان سجاد .تجمع بوده است . در حال حاضرجو امنيتي در اين شهر بالاست

مشهد - پشت دانشگاه فردوسي و اطراف پارك ملت تعداد زيادي از چماق داران حضور دارند و گارد ويژه و نيروي انتظامي در اين مناطق مستقر هستند . اين سنگين ترين آرايش نظامي است كه تاكنون در يك سال گذشته در اين شهر ديده شده.


مشهد - بنا به گزارش رسيده از مشهد در ساعت 2015 در پارك ملت اين شهر و خيابان سجاد و احمد آباد مردم بهم پيوسته اند و شعار «مرگ بر ديكتاتور» سر ميدهند.

+++++++++++++
زاهدان - دانشگاه زاهدان
درساعت 1915 حدود 20 تا 30 نفر جلوي سلف دانشگاه زاهدان تجمع كرده اند ومنتظر هستند تا ديگر دانش جويان به آنها ملحق بشوند و تجمع را شكل بدهند.
+++++++++++++
زاهدان - دانشگاه زاهدان
درساعت 1900 حدود ده تا بيست نفر از دانشجويان دانشگاه زاهدان به هم پيوسته اند و طي خبري كه به دستمان رسيده تجمع تا نيم ساعت ديگر صورت ميگيرد. بنا به گفته شاهدان از ديروز دانشجويان در دانشگاه زاهدان شعار الله اكبر ميداده اند.
+++++++++++++
بوشهر - درساعت 1900 حدودا 300تا 400 نفر در ميدان امام واقع در شهر بوشهر تجمع كردند و در حال شعار دادن هستند و صداي شعار دادن آنها به گوش ميرسد.در اين شهر فضاي امنيتي بالايي حاكم است
+++++++++++++
اصفهان - در ساعت 12ظهر، در نجفآباد درگيری شده و دو برابر مردم، لباس شخصی وجود دارد . به ماموران حق تير نيز داده شده است. در اين درگيري نيروهاي سركوبگر از گاز اشكآور استفاده كرده است بطوريكه فضا اكنده از گاز اشكآور ميباشد
+++++++++++++
شيراز -وضعيت دانشگاه شيراز
امروز در ساعت 1600 در دانشگاه شيراز جو پليسي حاكم بود . بدليل فشار نيروي انتظامي دانشگاه را امروز به زور تعطيل كردند و دانشجويان را از دانشگاه بيرون كرده و به داخل دانشگاه راه نمي دادند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر