۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

چند گزارش از كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها

چند گزارش از كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها
عصبانيت خانواده ها ي بازداشتي از بلاتكليفي وضعيت فرزندانشان
تهران 88.12.9 : روز شنبه جمعي از خانواده هاي بازداشت شدگان از ساعت 8 صبح جلوي درب دادسرا پيگير کارهاي عزيزانشان بودند آنها جمعيتي حدود 50 نفربودند كه در داخل وبيرون ايستاده و از عدم رسيدگي به شكايات و خواسته هايشان به ستوه آمده بودند.
ساعت 12 بين جوان 36 ساله اي که براي پيگيري وضعيت خواهر زاده اش آمده بود و سربازان درگيري لفظي شديدي درگرفت , وي كه از عدم رسيدگي مسئولين به ستوه آمده بود با يكي از سربازان دادسرا درگيرشد اما ساير تجمع كنندگان و خانواده ها مانع از گسترش وادامه اين دگيري شدند ,همزمان يک دستگاه ون همراه با ماموران سركوبگر در جلوي درب دادسراحاضر شدند تا از درگيريهاي احتمالي ممانعت كرده و آن را سركوب نمايند .
اين جوان ميگفت که خواهرزاده من پدرش را از دست داده وامروز مادرش هم به دليل کسالت نتوانسته بود که پيگير کارهاي او باشد به همين دليل من براي رسيدگي به کارهاي او آمده ام که جلوي درب مرا راه ندادند به اين بهانه که فقط بستگان نزديک ميتوانند پيگير کارها باشد که با اين حرف من کنترل خود را از دست دادم. از 22 بهمن تا كنون بارها مسير دادسرا وزندان اوين را طي کرده ايم ولي هنوزبلاتکليف هستيم و هر روز ما را به بهانه هاي مختلف راهي خانه ميكنند .
گزارشي از وضعيت آقاي اسانلو
تهران 88.12.11 : بنابه گزارشات دريافتي، بدنبال افشاي قصد سوء قصد و حمله به آقاي اسانلو توسط عوامل حكومت در زندان گوهردشت كه از سوي رسانه ها منتشر شد، مامورين مزد بگير دولتي در فشار از موج اعتراضات مجامع حقوق بشري ، دست به عقب نشيني زدند.
پس از انتشار خبرهاي فشار روي آقاي اسانلو در رسانه ها ، كريمي رئيس زندان گوهردشت كرج به ايشان اطمينان داده است كه هيچ مشكلي براي وي ايجاد نخواهد شد و سلامت ايشان را بطور حضوري تضمين كرده است..
مراسم تولد شهيد راه آزادي علي حسن پور روز پنجشنبه برگزار ميگردد
بنا بر اخبار و گزارشات رسيده روز پنجشنبه 88.12.13 مصادف است با سالروز تولد شهيد علي حسن پور,خانواده اين شهيد و حاميان آنان قصد دارند كه مراسمي به همين مناسبت بر سر مزار ايشان در بهشت زهراه,قطعه 222 رديف 51 , شماره 44 برگزار نمايند. از همه هموطنان و حاميان راه اين شهيدان دعوت شده تا در اين مراسم كه در ساعت 14 برگزار ميشود
شركت نموده و خانواده شهيد را تسلي دهند.


كانون حمايت از خانواده جان باختگان و بازداشتي ها






هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر