۱۳۸۸ اسفند ۱۹, چهارشنبه

پيش لرزه هاي چهارشنبه سوري

پيش لرزه هاي چهارشنبه سوري در اصفهان
بعد ازظهر دوشنبه ، صداي انفجارهاي شديد در خيابانهاي احمدآباد ، مير ، زينبيه، چهارراه وفايي ، چارباغ خواجو ، منوچهري بگوش ميرسيد .
مزدوران رژيم در وحشت از آتش چهارشنبه سوري در اصفهان ، در ميدان انقلاب در سمت سينما ساحل ، كه از مناطق سنتي برگزاري با شكوه چهارشنبه سوري در اصفهان است ، يك واحد نيروي انتظامي بطور ثابت مستقر كرده اند.
خبرنامه دليران بيباك ايران پيشواز قوي چهارشنبه سوري در عشرت آباد تهران
– 16 اسفند – به گزارش هموطنان ساكن عشرت آباد ، حضور جوانان بعد از تاريکي هوا بسيار چشمگير است و صداي نارنجكهاي دستي بحدي زياد است كه پليس به بهانه شکايت ساکنين مسن و بيمار اقدام به حضور در کوچه ها نموده است و حتي جوانان را تفتيش بدني ميکند بويژه در خيابان آمل و حقوقي توسط ب...سيجي ها اقدام به کنترل ماشينهائي ميشود که مسافرين آن جوانها هستند. اما پيشواز همچنان ادامه دارد
جوانان منطقه قصرالدشت شيراز به پيشواز چهارشنبهسورى مىروند
روز يكشنبه 16اسفند جوانان در منطقه قصرالدشت شيراز، اقدام به پرتاب ترقه كردند كه صداى آن در منطقه شنيده مىشد.
گفته مىشود بهرغم محدوديتهاى ايجاد شده، از طرف رژيم آخوندى، جوانان از هم اكنون درصدد آمادهسازى و درست كردن انواع كوكتلمولوتف و موادى هستند كه بتوانند در چهارشنبهسورى از آن استفاده كنند
وحشت مزدوران از نارنجكهاي جوانان كاشان – هفته دوم و سوم اسفند –
بنا به گزارش يك هموطن، شبها جوانان در گروهاي چند نفره ، بر روي ماشين هاي گشت سپاه و... نارنجك دست ساز مي اندازند كه انفجارمهيبي ايجاد مي شود و طوري شده كه نيروي انتطامي از دور فاصله مي گيرد و جرات نمي كند نزديك شود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر