۱۳۸۸ اسفند ۱۴, جمعه

يورش هماهنگ ماموران وزارت اطلاعات به منازل اعضاي مجموعه فعالان حقوق بشر

گزارشات دريافتي ميلاد ابراهيميان، فعال حقوق بشر نيز جزو بازداشت شدگان يورش 11 اسفندماه به فعالان حقوق بشر است.
به گزارش هرانا، نيروهاي امنيتي در نيمه شب 11 اسفندماه همزمان با موج گسترده بازداشت فعالان حقوق بشر خاصه همکاران مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، به بازداشت ميلاد ابراهيميان، فعال دانشجويي و مسئول سابق واحد تامين و اجراي اين مجموعه اقدام کردند.
نيروهاي امنيتي با حضور در منزل آقاي ابراهيميان و ضبط لوازم شخصي وي، بدون ارائه توضيح در خصوص دلايل بازداشت وي را با خود به نقطه نامعلومي منتقل کردند.
لازم به ذکر است، تاکنون دست کم 27 مورد بازداشت يا اقدام به بازداشت در طي يورش 11 اسفندماه به فعالان حقوق بشر و خاصه همکاران مجموعه گزارش شده است.
---------------
بي خبري از وضعيت دو فعال حقوق بشر پس از يورش هاي 11 اسفندماه
بي خبري از سرنوشت دو عضو سابق مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران در پي يورش گسترده به منازل و بازداشت ايشان در 11 اسفند ماه
خبرگزاري هرانا - از سرنوشت دو فعال حقوق بشر پس از آغاز يورش هاي گسترده به فعالان حقوق بشر، اطلاعي در دست نيست.
به گزارش هرانا، از سرنوشت نيلوفر محرابي، مسئول سابق واحد انديشه و بيان و همينطور عبدالرضا احمدي، مسئول سابق کميته دراويش مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران، پس از يورش هاي گسترده 11 اسفندماه که بازداشت تعدادي زيادي از فعالان حقوق بشر را در پي داشت اطلاعي در دست نيست. منابع مطلع بازداشت اين افراد را محتمل مي دانند.
لازم به ذکر است، تاکنون دست کم 27 مورد بازداشت يا اقدام به بازداشت در طي يورش 11 اسفندماه به فعالان حقوق بشر و خاصه همکاران مجموعه گزارش شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر