۱۳۸۹ فروردین ۱۱, چهارشنبه

سيزده بدر؛ تا کور شوند آنانيکه از جشن و شادي اين ملت مي ترسند


در حاليکه هشت ماه جنبش قدرتمند سبز از مناسبت هاي حکومتي براي اعتراض و حضور خود بهره مي برد پس از 22 بهمن بسياري بر اين باور رسيدند که زمان اين نوع حرکتها سپري گشته و جنبش بايد وارد فاز جديدي از حرکت شود. از اين رو مي توان چهارشنبه سوري را آغاز گر اين فاز جديد تلقي کرد. فازي که مناسبت آن حکومتي نبود و از اينرو تمام شرکت کنندگان در آن به سبزها اختصاص مي يافت و مصادره آن براي حکومت مقدور نمي بود.
دومين مناسبت روز سيزده بدر است
جشن ايراني سيزده بدر يکبار ديگر فرا مي رسد تا به اهريمنان نشان دهد که تاريخ اين مرز و بوم لبريز از اين جشن ها و سرورهاست و هر يک از اين جشنها فرصتي است براي نشان دادن سبزي ايرانيان. تاريک انديشان تاريخ وحشت زده از مراسم هاي ملي ما سعي فراواني در نابودي آنان بکار بستند اما مگر مي شود .مگر مي شود رسوم چندين هزار ساله ملتي اين چنين به سوي نابودي رود.
سيزده بدر را با خانواده هايمان خواهيم آمد ...سبز خواهيم شد و جشن خواهيم گرفت تا کور شوند آنانيکه از جشن وشادي اين ملت مي ترسند. سيزده بدر از خانه برون خواهيم زد به شادي خواهيم پرداخت و دور هم جمع خواهيم گشت و با اين جمع شدنمان آتش بر خرمن خرافات و استبداد و تاريکي اين جزم انديشان خواهيم کشيد.
پارک هاي لاله ، ملت، خزانه، سرخه حصار، چيتگر در سيزده بدر منتظر حضور سبزمان هستند. اين پارک ها که در پنج نقطه پراکنده تهران قرار دارند از شلوع ترين و شناخته ترين پارکهايي هستند که مردم در روز سيزده بدر بسوي آنها مي روند. برخي از دوستان اصرار داشتند که تعداد پارکها کم است اما قرار نيست تا تمام توان کودتا را در اين پنج پارک جمع کنيم اين پنج پارک و ساير پارکهاي کشور در آن روز ميزبان حضور سبزها هستند و اين پنج پارک نمادي از اين حضور هستند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر