۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

خبرهاي 11ارديبهشت 17

تهران: در مقابل وزارت كار تجمع شكل گرفته است و ماموران سركوبگر به دو زن حمله كرده و مردم به مقابله برخواستند و به نيروي انتظامي با پرتاب سنگ تهاجم كردند با شعار مرگ بر ديكتاتورِ مردم، مأموران فرار كردند.

تهران :

در ساعت 1630 تجمع در جلوي وزارت كار شكل گرفته است . در حال حاضر افراد زيادي درخيابان آزادي و انقلاب هستند عده اي دسته گل به مناسبت روز كارگر دردست گرفته اند و در ايستگاه ها ايستاده اند .

درخيابان انقلاب - آزادي حد فاصل ميدان انقلاب تا ميدان آزادي حكومت نظامي اعلام نشده است.

3 اتوبوس حامل كارگران از سمت وارمين را در اين مسير مامورين انتظامي متوقف كردند وآنها را بازرسي بدني كردند.مي گفتند شما داريد به وزارت كار مي رويد براي تظاهرات و بايد برگرديد نيروي انتظامي با يك كارگر در اين اتوبوس درگير وصورتش را خون آلود كردند.

تهران : ساعت1730بوقت ايران يك درگيري بين تظاهرات كنندگان و نيرويهاي سركوبگر در بين بهبودي-آزادي اتفاق افتاد كه در اين درگيري نيروهاي انتظامي يك خانم را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داده و زخمي كردند.جوانان با پرتاب سنگ و اشياي ماموران سركوبگر را عقب راندند.در حال حاضر صحنه جنگ و گريز بين جوانان و ماموران است

تهران : ساعت 16 در خيابان آذربايجان درگيري بوده و سه جوان را نيروهاي سركوبگر در حال فيلم برداري نيروهاي دستگير كردند

تهران : حد فاصل وزارت كار نرسيده به كارخانه زم زم جمعيت حدود 3000نفر در حال رفت و آمد هستند، مأمورين لباس شخصي بسيار زياد است،جو بسيار متشنج است.

تهران :

اطراف وزارت كار خيلي شلوغ شده وچند نفر را در زيرپل عابر دستگيركردند.

موتورسواران پليس و لباس شخصيها درحال گشت زني هستند وچندمامورازبالاي پل ازمردم فيلم برداري مي كنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر