۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۴, جمعه

خبر هاي جديد

سنندج : در پي شرايط بحراني کردستان و فراخوان عمومي براي اعتراض و تظاهرات در تمامي مناطق کردستان هيأت کنترل بحران وزارت کشور ديروز وارد سنندج شده است.
*********************************************
اروميه : بدنبال اعدام هاي اخير پنجشنبه 23 ارديبهشت در اعتراض به اين موضوع بين دانشجويان كرد با ماموران حراست دانشگاه درگيري شديدي صورت گرفت و اين درگيري تا بعداز ظهر ادامه داشت و بعد از آن كنترل دانشگاه به دست نيروهاي امنيتي افتاد اين درحالي بود كه ساير دانشجويان از رفتن به كلاس ها ي درس خودداري كردند.
**************************************
كامياران : در شهر كامياران حكومت نظامي است و يگان ويژه , نيروي انتظامي , بسيج و اطلاعات در شهر حكومت نظامي برقرار كرده اند بشدت مردم را سركوب ميكنند كه هيچكس جرات نمي كند كاري بكند و مردم منتظر يك جرقه هستند كه شروع كنند . در جلوي خانه فرزاد كمانگر هم مامور گذاشته اند و نميگذارند كسي به خانه آنها نزديك شود .
**************************************
سنندج : در پي اعتراضات مردمي در سنندج و اعتصاب عمومي در كليه شهرهاي كردستان در شهر سنندج و درخيابان كمربندي سنندج در پي درگيري مردم با نيروهاي سركوبگر و تيراندازي اين نيروها دو نفراز تظاهركنندگان زخمي شده اند كه با توسل به زور و افزايش نيرو مردم را وادار به عقب نشيني كرده اند.
**************************************
همدان : تعداد زيادي از مزدوران وابسته به حكومت در همدان در روز دوشنبه اقدام به برگزاري تظاهرات عليه بدحجابي كردند و در حال حاضر گشت ارشاد و امنيت اخلاقي شهر را پر كرده و گفته اند كه هر كس دستگير شود برايش پرونده سازي ميكنند .
**************************************
شهركرد : روز چهارشنبه 22ارديبهشت حراست دانشگاه كليه كتب مربوط به منتظري را جمع آوري و توقيف كرده و با خود برده اند.
در اين دانشگاه همچنين سبزيان رئيس دانشگاه( كه قبلاً سمت سردار سپاه قدس را داشته) سخنراني داشت كه از طرف دانشجويان اين سخنراني تحريم شده و موقع سخنراني وي فقط 18 نفر از دانشجويان بسيجي در سالن حضور داشتند.
دانشجويان اين دانشگاه در اعتراض به اعدام 5 زنداني فعال سياسي اقدام به پخش بيانيه ايي در محكوميت اين جنايت رژيم كردند.
**************************************
تهران : بدنبال سوء قصد به دكتر معتمدي استاد برق دانشگاه موقع ورود و خروج خيلي بيشتر سخت گيري ميكنند و كنترل را بالاتر برده اند.
**************************************

در خوابگاه دختران(خوابگاه بسطامي) , دانشجويان حداكثر تا ساعت 9 شب ميتوانند خارج از خوابگاه باشند و همگي بايد ساعت 9 شب به خوابگاه برگردند. ضمن اينكه همچنان احضار به كميته انضباطي وجود دارد.
**************************************
پيرانشهر وسردشت :در پيرانشهر مردم در اعتراض به انتقال بازارچه مرزي به شهر محمديار نقده توسط حكومت به خيابانها آمدند و با نيروهاي سركوبگر درگير شدند به فرماندار و نماينده پيرانشهر حمله کردند وآنها را كتك زدند و در اين ميان مردم شهرستان پيرانشهر به شدت با نيروهاي امنيتي درگيري شدند به زد وخورد با ماموران پرداختند وماشين هاي نيروهاي امنيتي را به آتش کشيدند در حال حاضر فضاي شهر پيرانشهر وسردشت همچنان ملتهب گزارش شده شهر کامياران همچنان در کنترل نيروهاي امنيتي است وهمچنان نيروهاي امنيتي در خيابانها حضور دارندفرماندار ونماينده از مردم کتک خوردند فضاي شهر پيرانشهر دراعتراض به اعدام اين پنچ نفر وانتقال بازارچه به محمديار نقده همچنان شلوغه است
**************************************

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر