۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

خبرهاي 11ارديبهشت 1830

تهران : ساعت 1830 به وقت ايران :دقايقي پيش تعدادي از ماموران پليس و يگان ويژه به مردمي که در اطراف وزارت کار جمع شده بودن حمله کردند.
ماموران سعي مي کردند تا جمعيتي که از دو ساعت پيش در اطراف وزارت کار پرسه مي زدند را پراکنده کنند اما موفق به اين کار نشده بودند. تعدادي از مردم به خيابانهاي فرعي پايين خيابان آزادي و وزارت کار رفته و دوباره به محل برمي گشتند. ماموران ساعتي پيش به دستور يک سرهنگ که فرماندهي تعدادي از نيروها را برعهده داشت سه نفر را بازداشت کردند.
حضور مردم و احتمال افزايش دامنه تجمع باعث شد که ماموران با حمله به سوي مردم آنها را پراکنده کنند. درگيري هاي پراکنده در اطراف وزارت کار در جريان بوده و جو ملتهب است.
تهران : سر جيحون جنگ و گريز در خيابان آزادي ادامه دارد. به شدت مردم را مي زنند. اما شعار زياد. هر 100نفر 50نفر شعار ميدهند و بلافاصله پراكنده مي شوند.
خيابان انقلاب هم خيلي شلوغ است
تهران: تظاهرات سه هزار نفره به سمت ميدان آزادي درحركتند .
شاهد عيني درساعت 1820 تهران گفت كه هم اكنون يك جمعيت سه هزارنفره كه ازستم وزارت كار به سمت ميدان آزادي درحركت هستند وتظاهرات روزكارگر با اين جمعيت استارت خورده است.
اصفهان - صبح امروز جلوي خانه كارگر جمعي از كارگران بيكار حدود نيم ساعت جمع شده بودند. همچنين جلوي اداره كار هم تجمع كارگران شكل گرفته بود.
همدان - امروزصبح ساعت 11 كارگران زيادي جلوي استانداري تجمع كرده اند و20 نفرازنمايندگان كارگران حضورداشته اند كه سخنراني هم كردند واين تجمع حدود يك ونيم ساعت ادامه داشته

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر