۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۱, شنبه

خبرجديد 11 ارديبهشت 2

تجمع كارگران قزوين
سايت ايران كارگر – ساعت 1200 : بر اساس اخبار دريافتي تاكنون نزديك به 8000 نفر از كارگران قزوين در ورزشگاه موسوم به يادگار امام تجمع كرده و فرياد اعتراض نسبت به پايمال شدن حقوق حقه شان سر دادند .
كارگران پلاكاردهايي بدست دارند كه در آنها اين عبارات به چشم ميخورد :
- ما كارگران كارخانه چيني البرز خواهان نقض انحلال كارخانه هستيم
- ما كارگران چيني البرز 7 ماه است كه حقوق دريافت نكرده ايم
- ما عيدي سالهاي 87 و 88 را دريافت نكرده ايم
شعارهاي آنان بقرار زير است:
كارگر اتحاد اتحاد.
حمايت از كارگر حمايت از اسلام است.
--------------------------

به گفته يكي از حاضران درصحنه: جمعيتي بالغ بر 2000 تن از كارگران مجتمع گوشت شيراز و كارگران مخابرات راه دور كه 13 ماه است حقوق خود را دريافت نكرده اند به همراه ساير كارگران در مقابل استانداري شيراز تجمع كرده و دست به اعتراض زده اند.نيروي انتظامي زيادي كارگران تجمع كننده را احاطه كرده است.

---------------------

بر اساس اخبار دريافتي,حدوداً 100 نفر از كارگران اهل شيراز هم اكنون تشكل اوليه اعتراضي در مقابل استانداري شيراز را راه انداخته و تجمع كرده اند.

تعداد ديگري از كارگران كارخانه ها در مقابل بلوار سردخانه فلكه فرصت شيرازي هستند و در آنجا تجمع اعتراضي كرده اند,كارگران در پلاكاردهايي خواسته هاي خودشان را بيان كرده اند.

---------------------------------

بر اساس اخبار,تعدادي از كارگران اهل مرودشت عازم شيراز شده اند كه براي تجمع اعتراضي كارگري در شيراز شركت كنند,تعدادي از كارگران نيز در جلو اداره كار تجمع ميكنند كه همراه با تعدادي از اعضاي شوراي شهر جهت اعتراض و بيان خواسته هايشان به خانه امام جمعه مرودشت بروند.

------------------------------

ساعت 1130 دقيقه امروز 11 ارديبهشت بيش از 1500 نفر از كارگران معترض در مقابل وزارت كشور تجمع كردند .كارگران معترض به سياستهاي ضد كارگري دولت اعتراض كرده و برعليه نظامي كه هيچ چيزي براي كارگران نگذاشته است شعار ميدادند .

اين حركت اعتراضي در حالي صورت گرفته كه قرار است كه احمدي نژاد در داخل سالن وزارت كشور براي تعدادي از بسيجي ها كه تحت عنوان كارگر جمع كردند سخنراني كند و كارگران ديگر را به داخل سالن و محوطه راه نميدهند.

---------------------------

بر اساس اخبار ,تعدادي زيادي از كارگران كارخانه هاي مختلف شهر قزوين به ورزشگاه موسوم به يادگار امام رفته اند كه در آنجا تجمع اعتراضي داشته باشند,اين برنامه اعلام شده از طرف خانه كارگر ميباشد.





۱ نظر:

  1. سلام
    پيروز و سربلند باشيد به من هم سر بزنيد خوشحال مي شم
    asgharaskari.blogfa.com

    پاسخحذف